1 + 1 = SUPERWOMEN

Alla inlägg under december 2012

Av Julanna Pånsson - 27 december 2012 09:46

E hos Julia nu och hon sover. För ett tag sen sa hon ungefär: ehöööeee...!!
Sen fortsatte hon sova. Så jao, de e knas :S Igår bastade vi u deras bastu, de va gött! Å idao skao vi ti Kristianstad å shoppa!


Hörs! /JOHANNAH!

Av Julanna Pånsson - 25 december 2012 15:00

Bild på min bästa julklapp ! :D
( för er som inte visste det så har jag navelpiercing ) :D
// Julia :)

Av Julanna Pånsson - 24 december 2012 11:00

Yeyy! Idag är de ju julafton, tyvärr har vi (iallafall jag) inte skrivit så mycket, dels för skolan och dels för att jag ha varit upptagen. Jag ska till Julia på onsdag och då ska hon klippa sig! Jag färgade håret igår, de blev mörkbrunt! :D Iallafall ska vi snart till min mormor och morfar och sen ska vi till min farmor och farfar!

Jag kan inte slå in presenter, det ser rätt ut sagt för jävligt ut när dom är klara!! När jag skulle slå in min systers paketer blev don helt fucking knöliga i ändarna :(

Jaja, go jul! Mvh Zurikatotoka (Johannah) :D

Av Julanna Pånsson - 19 december 2012 09:12

Idag har vi elevens val! Jag har kör och imorron har jag julbak. Det är rent ut sagt tråkigt...! Idag ska jag klippa emolugg! Tror det blir nice :) Imorron slutar vi skolan! Och på onsdag ska jag till Julia! Lääängtaaaar!

Herrå!

Av Julanna Pånsson - 17 december 2012 20:27

1. Unika läsare (dec)
2. Sidvisningar (dec)
Fan vad glad man blir! /Johannah <3

Av Julanna Pånsson - 17 december 2012 20:21

Ska till Julia Annandag jul! Ska typ klippa emofrisyr nästa vecka och så ska jag köpa limegröna dreads från shock.se ! Kommer bli asnice! Eventuellt ska jag tära håret brunt! Ayyeee! Längtar tills dreads ska bli mina :J

Herråoo!!! /Johannah <3

Av Julanna Pånsson - 17 december 2012 11:30

I am the world before I am a man! I was a creature before I could stand! I will remember before I forget! BEFORE I FORGET IT!

Before I forget - Slipknot

/Johannah <3

Av Julanna Pånsson - 16 december 2012 18:55

Hej :) har inte gjort en video eller ett inlägg på sjukt länge nu men rekommenderar att ni ska kolla på : det är ett gäng killar som har en kanal på youtube som heter Janoskians http://m.youtube.com/watch?v=TIYXmQAyMm0 , det är sjukt roliga & snygga killar som gör crazy saker bland random folk & sjunger, länken är till deras musikvideo :) (bilderna är på 3 av medlemmarna i Janoskians)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards