1 + 1 = SUPERWOMEN

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Random stuff!

Av Julanna Pånsson - 25 april 2013 21:08

Idag läste jag om... Potatisar! Fett tråkigt! Men ändå. Har totalt nördat Antoine Dodson och Ain't nobody got time fo dat några dagar nu! Dom är 110% värda att kolla upp. Jag ska till Julia imorron! Whoo! Kanskekanskekanske dyker de upp en video, om vi orkar :S Vilket inte är säkert. Fick reda på vilka klasser vi ska gå i, jag ska gå me min bro! Inte Julia dock... Vi går ju inte ens på samma skola.. Jaja, kommer få gå me två mobbare varav en är sjukt rolig (och taskig!) och den andre är dum i hoed (huvet). Ska färga mitt hår rött, woop! Hittade två cd-skivor idag som jag och min syster lyssnade ASMYCKE på när vi va små. En låt hette "Bump that Booty"... Det fanns en låt me Westlife som jag nästan började gråta för att den var så jävla fin <3

Gonatt motherfuckers! //JOHANNA BITCHES!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julanna Pånsson - 26 juni 2013 20:04

Halleeeh! Under tiden som gått har jag hunnit skaffa sommarlov, en äcklig halv-bränna, varit på Sweden Rock, sett Janoskians och Hollywood Ending live (kan inte komma ihåg ifall jag eller Julia har skrivit det förr :S), färga håret (igen(rött xD)), ö...

Av Julanna Pånsson - 13 juni 2013 21:48

Blood.On The Dance Floor's nya album 'Revolution' kom precis ut på VEVO! :D...

Av Julanna Pånsson - 21 maj 2013 14:56

Hallooo! Snälla prenumerera på den här underbara tjejens YouTube-kanal! Länk finns under videon! :D www.youtube.com/channel/UCiCB6nASM0G8dmasY0y0WRw   //Johanna :) PS. Ska till Julia på lördag ^^ ...

Ooh

Av Julanna Pånsson - 15 maj 2013 21:48

Känslan när man precis har duschat och går och lägger sig... När tårna är mjuka och man bara "I'm in heaven..." Gonatt! /Johannabaaa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards