1 + 1 = SUPERWOMEN

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Let's kick some asses!

Av Julanna Pånsson - 19 mars 2013 20:51

Hej, hej, hallå! Johanna här! Jag är hemskt ledsen för denna inaktivitet... Har varit upptagen med livet. Under den här tiden som har gått så har jag hunnit åka på skidsemester i Duved som ligger typ 20 min från Åre! Där var vi i en vecka och hade det trevligt med både sol och -27 grader. Vi hade det jättebra där och jag saknar det som fan! Nu är jag tillbaka med fyra nationella prov avklarade! Det är ju lov om lite mindre än en vecka och då kommer förhoppningsvis Julia ner till mig! Då lär det bli en ny AATIR! Jayyy! Då sexan som inte ännu är filmad. I söndags var jag på bio med Isabelle och kollade på Oz - The Great And Powerful. Den var asgrymm och värd att se igen. Dock 11 årsgräns. Är så avis på Celine för hon får spela Metallica och jag får Spela Abba (båda spelar elgitarr på fritiden)... METALLICA ÄR FÖR FAN BÄTTRE ÄN ABBA! Såjasåja, nu tar vi det lilla lugna ;) Kanskekanskekanskekanske så ska jag och mamma se BVB i Köpenhamn i april, börjar fan gråta om det inte blir så. Och om det blir så, då kommer jag börja gråta iallafall! Kollade på HejaInternets och en som heter Melanies livestream idag! Det gick bra dom första 20 minuterna tills allting började bli Cp, då stängdes hela grejen ner. Tråååkiiit! Well, well... I better get going! C'Ya! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julanna Pånsson - 26 juni 2013 20:04

Halleeeh! Under tiden som gått har jag hunnit skaffa sommarlov, en äcklig halv-bränna, varit på Sweden Rock, sett Janoskians och Hollywood Ending live (kan inte komma ihåg ifall jag eller Julia har skrivit det förr :S), färga håret (igen(rött xD)), ö...

Av Julanna Pånsson - 13 juni 2013 21:48

Blood.On The Dance Floor's nya album 'Revolution' kom precis ut på VEVO! :D...

Av Julanna Pånsson - 21 maj 2013 14:56

Hallooo! Snälla prenumerera på den här underbara tjejens YouTube-kanal! Länk finns under videon! :D www.youtube.com/channel/UCiCB6nASM0G8dmasY0y0WRw   //Johanna :) PS. Ska till Julia på lördag ^^ ...

Ooh

Av Julanna Pånsson - 15 maj 2013 21:48

Känslan när man precis har duschat och går och lägger sig... När tårna är mjuka och man bara "I'm in heaven..." Gonatt! /Johannabaaa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards