1 + 1 = SUPERWOMEN

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Äckliga hjärtan!

Av Julanna Pånsson - 14 februari 2013 15:35

Näe, man kanske inte ska säga så? I allafall så är de ju Alla hjärtans dag. Min ickefavorit dag. Kanske för att man måste göra såna äckliga uppgifter i skolan som att t ex få en lapp med en klasskompis namn och göra ett kort till den O.O eller att tvingas leka hela havet stormar fast att ingen åker ut för man ska sitta i varandras knän O.O Annars var det awesome för vi fick lasange till middag, åhhyeah! På söndag om jag inte minns fel ska jag ta bussen till Julia och va där till på onsdag då vi möter mamma och Matilda i Malmö och sen ska vi shoppa! För några dagar sen frågade jag mamma hur mycket pengar jag skulle ha med och hon sa -Men Johanna, behöver du något o.O ? -Nej, men jag vill handla iaf!!!!!!!!!!!! SÄRSKILT PÅ SHOCK!!!! sa jag. Så nu vet jag inte hur mycket jag ska ha... :P


Har inte haft någonting att göra sen i söndags och det är ju tradigt. Om en timme ska jag på rockskola förutom det faktum att vi inte spelar nån rock, utan vi spelar Adele. Inte lika skoj som rock. 


Haiidååååååop!! /Johanna ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julanna Pånsson - 26 juni 2013 20:04

Halleeeh! Under tiden som gått har jag hunnit skaffa sommarlov, en äcklig halv-bränna, varit på Sweden Rock, sett Janoskians och Hollywood Ending live (kan inte komma ihåg ifall jag eller Julia har skrivit det förr :S), färga håret (igen(rött xD)), ö...

Av Julanna Pånsson - 13 juni 2013 21:48

Blood.On The Dance Floor's nya album 'Revolution' kom precis ut på VEVO! :D...

Av Julanna Pånsson - 21 maj 2013 14:56

Hallooo! Snälla prenumerera på den här underbara tjejens YouTube-kanal! Länk finns under videon! :D www.youtube.com/channel/UCiCB6nASM0G8dmasY0y0WRw   //Johanna :) PS. Ska till Julia på lördag ^^ ...

Ooh

Av Julanna Pånsson - 15 maj 2013 21:48

Känslan när man precis har duschat och går och lägger sig... När tårna är mjuka och man bara "I'm in heaven..." Gonatt! /Johannabaaa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards