1 + 1 = SUPERWOMEN

Alla inlägg under februari 2013

-

Av Julanna Pånsson - 23 februari 2013 15:57

Insåg för ca 5 minuter sedan att Black Veil Brides spelade på Sweden Rock 2011... Det var första året jag var där... Då visste jag inte vilka dom var... Nu vet jag... Dom är mina förebilder... Jag missade dom... Nästa spelning i Sverige är det 15-årsgräns på... Jag är inte 15... Känner mig misslyckad... Det känns som om allt inom mig bara... Typ går isönder... Vill gråta och vill inte gråta... BVB's musik betyder allt, då menar jag ALLT för mig... JAGVILLFÖRHELVETEBARAGÅTILLBAKSITIDENOCHSEDOMÄVENO
MDETINTEGÅR
!!!
Trodde att den här dagen skulle bli rolig... Men nej, allt är förstört. Inget går att ändra på... FUCKTHISSHIT!!!




/Johanna

Av Julanna Pånsson - 17 februari 2013 11:55

Just nu sitter jao på bussen till Julia! Ska va hos henne till på onsdag! Så förhoppningsvis dyker det upp en eller flera filmer :D är framme om typ 25 minuter! Men jao, hörs! /Johanna

Av Julanna Pånsson - 14 februari 2013 15:35

Näe, man kanske inte ska säga så? I allafall så är de ju Alla hjärtans dag. Min ickefavorit dag. Kanske för att man måste göra såna äckliga uppgifter i skolan som att t ex få en lapp med en klasskompis namn och göra ett kort till den O.O eller att tvingas leka hela havet stormar fast att ingen åker ut för man ska sitta i varandras knän O.O Annars var det awesome för vi fick lasange till middag, åhhyeah! På söndag om jag inte minns fel ska jag ta bussen till Julia och va där till på onsdag då vi möter mamma och Matilda i Malmö och sen ska vi shoppa! För några dagar sen frågade jag mamma hur mycket pengar jag skulle ha med och hon sa -Men Johanna, behöver du något o.O ? -Nej, men jag vill handla iaf!!!!!!!!!!!! SÄRSKILT PÅ SHOCK!!!! sa jag. Så nu vet jag inte hur mycket jag ska ha... :P


Har inte haft någonting att göra sen i söndags och det är ju tradigt. Om en timme ska jag på rockskola förutom det faktum att vi inte spelar nån rock, utan vi spelar Adele. Inte lika skoj som rock. 


Haiidååååååop!! /Johanna ♥

Av Julanna Pånsson - 9 februari 2013 23:46

Haiiz! Julia kom hit igår och har sovit här till idag, hon åkte precis hem :( I allafall så har vi sett världens finaste film som heter Hachiko. Den får mig att "tänka om". Typ att man förstår varför hunden är människans bästa vän. Den handlar om Parker som precis kommit hem med tåget från en resa. När han går på stationen kommer den en liten hundvalp som yrar runt. Några dagar senare bestämmer han och hans fru sig för att behålla den. Hachi, som den kallas, följer med Parker varje dag till jobbet. Sen kommer han till stationen varje dag igen fem minuter innan Parkers tåg kommer. Parkers vän *minns inte namnet* som är från japan berättar att man inte kan apportera med en akita (Hachis ras) så länge det inte är något viktigt.  En dag börjar Hachi apportera men Parker förstår inte att det är något fel. Parker fortsätter som vanligt till jobbet och senare den dagen får Parker en hjärtattack och dör. Dagen efter Parkers död kommer Hachi 16:55 till tågstationen för att möta Parker (fem minuter innan Parkers tåg kom) även om han vet att han är död. Hachi kommer varje dag samma tid i 10 år tills han en kväll tänker tillbaks på gamla minnen och "ser" Parker komma ut från tåget, sedan sluter Hachi sina ögon för gott.


Jag rekommenderar den starkt även om man gråter floder :P


Jaja, gonatt! //Johanna

Av Julanna Pånsson - 5 februari 2013 12:15

Har haft nationella prov idag och det var minst sagt pisstråkit. På fredag kommer Julia :D det kommer bli awesome! Hon ska sova hos mig till lördag och då kommer hennes föräldrar och hela gänget stannar väll till ca tio-elva på kvällen! Har börjat dansa på måndagar istället och så har ag kommit in på Rockskola på torsdagar, på torsdag har vi nationella också :( Rockskola går iaf ut på att man får prova typ elgitarr, elbas, trummor, sång och sånt :P

Herrå! :D /Johanna

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards