1 + 1 = SUPERWOMEN

Alla inlägg under april 2013

Av Julanna Pånsson - 25 april 2013 21:08

Idag läste jag om... Potatisar! Fett tråkigt! Men ändå. Har totalt nördat Antoine Dodson och Ain't nobody got time fo dat några dagar nu! Dom är 110% värda att kolla upp. Jag ska till Julia imorron! Whoo! Kanskekanskekanske dyker de upp en video, om vi orkar :S Vilket inte är säkert. Fick reda på vilka klasser vi ska gå i, jag ska gå me min bro! Inte Julia dock... Vi går ju inte ens på samma skola.. Jaja, kommer få gå me två mobbare varav en är sjukt rolig (och taskig!) och den andre är dum i hoed (huvet). Ska färga mitt hår rött, woop! Hittade två cd-skivor idag som jag och min syster lyssnade ASMYCKE på när vi va små. En låt hette "Bump that Booty"... Det fanns en låt me Westlife som jag nästan började gråta för att den var så jävla fin <3

Gonatt motherfuckers! //JOHANNA BITCHES!

Av Julanna Pånsson - 18 april 2013 20:10

Såhär är det, det mesta är skit. Kanske att jag överdriver lite nu? Men vem bryr sig? Imorron skulle jag ha sett Black Veil Brides live i Danmark. Men nehepp, mamma tror att vi kommer bli rånade. Det tror inte jag. Jag vet att hon förstår mig, för hon har varit i exakt samma situation när hon var ung. Jag upptäckte BVB typ mellan november och december. Det var inte så stort för mig då, men du är dom mina Saviours. Skolan suger, gissa varför? Jo, ända sen vi började skolan i januari har jag blivit kallad emo bara för att jag ser ut att vara emo, är lite gotisk av mig, klär mig mörkt och annorlunda. Jag lyssnar på musik som kanske inte ens hälften av skolan skulle drömma om att lyssna på. Det innebär till viss del väldigt snuskig text. Inte för att jag direkt tar åt mig, artisterna är till stor del inspirerande. Det är ju inte det enda jag lyssnar på. Har ni hört typ SECOND & SEBRING med Of Mice & Men? Sök på den! Dock inget för metal-hatare eller liknande ;)


Så varför ens bry sig. Ni vet när man ibland går förbi klasskompisar etc. som man hatar. Helt plötsligt så slinker det ut ett och annat emo. Ur deras små oskyldiga munnar. Sånna munnar vill man bara ta lite silvertejp och stänga inne deras kommentarer. Ibland när vi har bild etc. får vi önska nån låt som vi ska lyssna på. Då blir jag tillsagd att det är skitkass musik som jag lyssnar på. Jag önskade en låt med Hollywood Undead och blev tillsagd att detta var bögmusik. Varför ens ifrågasätta? Nämen, vafan? 


Skitsamma. Jag har varit i Stockholm. Det var väl trevligt. Vi gick in i massa coola affärer, typ Shock och sånt! Det var härligt. Jaja, dagen innan var jag hos Julia. Det var skitkul! Köpte några paket Bon Bon's. Asgott!


Oh well, ska klippa mig igen imorron. Sen ska jag och min syster till mormor och morfar och käka lunch. På lördag ska vi fira en som är åttio år som jag knappt inte ens vet vem det är. På söndag ska jag nog va med Celine, har inte varit med henne på skitlänge. Det ska bli kul! Veckan efter ska jag till Julia! Woop! Då ska vi fira en av våra idoler Kellin Quinn som är sångare i Sleeping With Sirens. Vi ska inte fira honom , inte som man brukar firas någon. Med tanke på att han bor i Amerika nånstans. Vi ska baka tårta, ta foto, äta tårta och ha det gött!

Kanske det dyker upp någon film. Ni anar inte hur jävla ledsen jag är för att det inte har blivit nån film på ett tag! Men det kommer, bara vänta. Lika ledsen är jag för all inaktivitet! Har nationella prov, fuck you så många läxor vi har och allt sånt skit!


Nä, nu får jag väll skrivkramp snart! C'yaa! //Jo-motherfucking-hanna

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards